·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2024 23:05 SPOİLER!
En sevdiğim kitaplar arasında yer alacak bir kitap oldu. Kitabın dili sanki bir rus klasiği okuyormuşum gibi hissettirdi. Her ayrıntısı çok güzeldi. Neden bu kadar geç kalmışım bu kitabı okumaya? Kitapta en çok beğendiğim kısım ise Raif Bey'in Madonna'yı izlerken yanına gelenin izlediği Madonna olduğunu fark edememesiydi.