Öncelikle bu kitap 1.kitaptan daha iyiydi.Ana karakter az da olsa akıllandı ve U dönüşleri güzeldi.
Ama babasıyla olan sahneleri saçmaydı çok duygulanmadı ikisinde.
Yazar bu kitapta yapmak istediğini daha iyi bir yapmış.
Okumanızı öneririm harikaydı 3.kitabı bekliyorum
Karakterler :8/10 (2 puan ana karakter yüzünden kırıldı)
Konu:7/10(hafif bir karışıklık var)
Karakter ilişkileri:9/10