Kitap X'de nasıl linclenmedi bilmiyorum ama keşfedisle anında linçlenir.Öncelikle yazım tarzından bahsetmek istiyorum yazarın tecrübesiz olduğu çok aşikar ama baya.Başlığın kitapla alakası yok zaten sonra herşey çok çabuk olup bitiyor.Melis aşırı pick me ve berbat bir insan nefret ettim ondan tüm kitap boyunca yazar bu amaçla yazsa(bize nefret ettirmek için yazılmış bir karakter olsa) yine idare eder olucak ancak yazar bize zorla sevdirmeye çalışıyor bu berbat karakteri.Didem kitaptaki tek iyi karakter güzel yazılmış sayılabilir yine kötü yönleri var.Elinizde varsa canınız sıkılınca okunabilir ama satın almaya değmez konusu güzel potansiyeli var ama yazar değerlendirememiş maalesef