Sivri dişlerini açığa çıkarırken elmacıkkemiğindeki yara,ruhani güzelliğine gölge düşürüyordu.Bir damla kan yanağını lekelemişti.Bakışları elimde tuttuğum kazığa kaydı.Ardından gözleri benimkilerle buluştu vebakışlarındaki vahşilik daha karanlık bir hal aldı.Bana doğru bir adım atarak,
"Dikkatli ol,Küçük Cadı,"dedi.
"Bir noktada bütün bunlar eğlenceli olmaktan çıkacak."
"Ancak ben fedakarlık yapmaktan bıkmıştım.Bir fedakarlığa,bir kayba daha yerim yoktu.Çünkü bunu bi daha yaşarsam bu sefer kendimi kaybetmekten korkuyordum."