Kesinlikle okunması kolay, çok tatlı bir kitaptı. Cole ilk kitapta zaten merak uyandırmıştı ama robot olarak anılan adamın altından bu kadar yaralı birinin çıkmasını beklemiyordum. Vi ise onun için kesinlikle çabaladı. Aynı zamanda çokta güçlü ve inatçı bir kadındı. Ona da bayıldım. Zaten Cole en sonunda kendini sevip tamemen ona dönebildi. Bence kitap çok çok güzeldi tavsiye ederim <3