·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Aralık 2024 02:06 Yani kurgu güzeldi. Olaylarda hiç fena değildi ama sonlara doğru biraz saçmalamış yazar. Kurgudaki sert karakterli kişilerin sonradan ağlayan insanlara dönüşmesi biraz saçmaydı ama neyse bakalım okumadım demem fena değildi