6/10
·250 syf.··
Beğendi
·
2024 2. kitabı
Ölüme Eş *spoiler belirterek yazabilirim okumayanlar geçsin lütfen* Kitabın başlarında not defterime aldığım not: "Ölümden sonra kalanın acısını çok iyi anlatan bir kitap." Blum'u seveceğimi sanmıstım ama nedense ilerleyen sayfalarda tutarsızlıkları ve hikayenin alelade akması sebebiyle sevemedim. Benim gibi düşünen var mı bilmiyorum ama hikayenin daha derin yazılabileceğini düşünüyorum. Dunya'nın ve arkadaşlarının hikayesi yüzeysel kaldı, Blum'un intikam alırken izlediği yollar çabucak ve detaysızdı, son sahne desek bence çok daha iyi olabilirdi. Massimo zaten kitabın en başından beri arkadaşının ölümünün ardından zerre üzülmemesi ve ölen arkadaşının karısıyla ilişki yaşamak istemesi ile "bunun bi parmağı var bu işte." dedirtti. Ama son on sayfada Blum'un hayal ettiği bir yer vardı hatırlamahanlar için hatırlatayım: Blum Massimo'nun evden çıkmadığını, onu ve Reza'yı öldürmeye teşebbüs ettiğini hatta Reza'yı öldürdüğünü hayal etmişti de biz hayal olduğunu bir sonraki bölümde öğrenmiştik. Orayı okurken bi şaşırmadım değil ama bence kitap güçlü bir zeminine oturtulamayan sıradan bir kurgu. Yine de yazarın dili ve polisiye-gerilim sevgim için bu puanı verdim. Herkese keyifli okumalar.
Polisiye
Ölüme EşBernhard Aichner · Doğan Kitap Yayınları · 202164 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.