Bazı kitaplar vardır belli bir kısma kadar durağan gider ve belli bir kısımdan sonra "nasıl yani" dedirtir okucuya... Fırtına öncesi sessizlik gibi! Pepuk da böyle bir kitap. Kitabın sonunu tahmin etmek imkansız olmasa da oldukça güç. Kitabın verdiği en büyük mesaj; önyargılarla atılan adımlar insana sonuç olarak pişmanlık verir. Ve başkalarının dolduruşuna gelmenin yanlışlığı!
Hiçbir şey görüldüğü gibi değil ve bunu en iyi anlatan kitaplardan biri de PEPUK!
Kitabın başında anlatılan Pepuk Kuşu Efsanesi'ni ve Yelda karakteri'nin annesinin anlatıldığı kısımları daha dikkatli okumanızı tavsiye ederim.
Yelda ve Eren'le tanışmaya hazırsanız buyurun PEPUK okumaya...
Haydi Ege'nin o küçük kasabası Kuyucak'a...