7/10
·192 syf.··
2024 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2024 15:34
Sürükleyici bir kitaptı ancak sonunu pek de beğendiğim söylenemez. Kısa kesilmiş. Son kısma kadar olaylar akıcı bir şekilde anlatılmış, betimlenmiş. Karakterler arasında geçen diyaloglar güzel. Hiçbir karakter hakkında tam olarak bilgi sahibi olamıyoruz. Bu konuda yüzeysel davranılmış. Kısacası kitabı beğendim, olay örgüsü güzeldi ancak 'muhteşem' diyemem. Başlangıç güzel, hikayeleştirilmiş ve kendini de okutuyor; orta kısımda hikaye sürükleyiciliği ve karakterleri içselleştirme hali artıyor; sona doğru tamamen diyorsun ki yazmak için yazılmış, üstünkörü davranılmış ve bitirmek için uğraşılmış bir kitap.
Kralın LanetiWill Heinrich · Jaguar Kitap · 20241,815 okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.