·360 syf.····Okunma: 25 Aralık 2024 19:39 Severek okuduğum bir kitaptı ama sonunun olmamasına çok üzüldüm. Karakterleri farkında olmadan o kadar benimsemişim ki Arthur'un şikayeti değerlendirildi mi? K. ya nolucak? Frieda yardımcıyla mı birlikte oldu? K. hedefine ulaşabilecek mi? Hancının karısı soylu bir ailenin çocuğu veya şatonun üst düzey memurlarından biri mi? Klamm neden hana gitmeyi bıraktı? Frieda K. ya aşık mıydı yoksa onu kullanıyor muydu? Barnabas ve kardeşlerinin hikayesi gerçek miydi yoksa bu da bir kandırmaca mıydı? Neden herkes birbirini ve özellikle K. yı kandırmaya çalışıyordu.... Kafamda yüzlerce soru işareti kaldı. Belki de bu yüzden asla unutmayacağım kitaplardan biri olacaktır