·208 syf.····Okunma: 25 Aralık 2024 00:00 Süt ve bal - Rupi Kaur
Şu ana kadar okuduğum en kötü kitap hakkında birkaç yorum yapayım ki siz de benim gibi sırf bazı alıntılarını beğendiğiniz için kitabı okuma gafletinde bulunmayın. Bu kitap hakkında olumsuz yorumlar görmüştüm ve "Ne kadar kötü olabilir ki?" diye düşünmüştüm, bir kitabın ne kadar kötü olabileceğini merak etmiştim, cevabını buldum. Bu kadar olur.
Kitabın arka kapağında aşk, kayıp, travma, sömürü, sağalma ve kadınlık hakkında "bir şiir denemesi" denilmiş. En azından kitaptakilerin şiir olmadığını kendileri de kabul etmiş. Kitabı yazan ve basanlar bile böyle düşünüyorsa, okuyan olarak benim olumsuz eleştiri yapmam çok normal. Bu şiir denemesi için, yazan kişiye "lütfen bir daha deneme" demek istedim.
Demem o ki muhteşem bir sürü şiir kitabı varken bence bu en son tercih edilecek kitap olmalı ama yine de tercih sizin…