Puan vermedi·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2024 14:48 Sonsözde yazar bu kitabı yazarken sıkışıp kaldığı kalıplardan özgürleştiğini ifade etmiş. Bu samimi ifadesini çok sevdim.
Kitabı okurken belli yerlerde takıldım, gerçekleri okumak hoşuma gitmedi araya başka kitaplar aldım uzunca bir süre erteledim ama bitirdiğimde ben de aynı şekilde özgürleştim ve bu kadar özel bir kitap okuduğum için kendimi şanslı hissettim.
Alper Hocam iyi ki var. İhtiyaçlar hiyerarşisinde kendi potansiyelini yaşayan bir abimiz.
Keyifle okuyorum, keyifle dinliyorum.
Söylediği her şey çok kıymetli.
5 sene sonra yaptığı sonsözde de umut var merak etmeyin diye altını çizmiş.
Sorunları çözebilecek motivasyonu ancak iyimser olmakla bulabiliriz diyor.
Hocamın 5 sene sonra gelen bu yorumu da en az kitap kadar kıymetli.