Puan vermedi·123 syf.····Okunma: 25 Aralık 2024 22:57 Sait Faik bana hitap eden bir yazar değil. Durum hikayesi yazdığı için olay örgüsü çok durağan. Hadi artık bitsin diyerek okudum. Zaten dekor olarak da klasik deniz,sahil, balıkçılık vs. kullanıyor. Belki de ben edebiyattan anlamıyorumdur, kim bilir?