Raif efendi ve Maria puder..
Çok sevilen bir kitap olarak herkeste görüyordum. Çok büyük beklentiyle okudum. Gayet güzeldi ama tam beklentimi karşılamadı. Sadece Raif efendiye üzüntü duydum. Çoğu şeyi içine atışını sessizliğini insanlara karşı ördüğü duvarı ama yinede sanki bir şeyler eksikti.