·424 syf.····Okunma: 26 Aralık 2024 15:08 Eleştiri ve spoiler! Öncelikle Juliette sen bir karaktersiz mıymıntının tekisin .İlk kitabı çok beğendim, büyük bir merakla okudum ama bu kitap? Bu kitap beni sinir hastası yaptı. . Kesinlikle hiç kimseyi ve sana verilen gücü insanların iyi niyetini hakketmiyorsun, ilk kitapta üzüldüm ay dışlanmış işte aile sevgisi bile görmemiş falan da kardeşim dünyanın sonu gelmiş, millet içecek su bulamıyor seni tımarhaneden çıkarmışlar bi işe yara bari. Sanki dünya çok düzgün her şey dört dörtlük bir bunu bulmuş bütün kötülükler gibi davranması beni acayiiippp sinirlendirdi. Eğitim veriyorlar, ağlıyor ben bi canavarım bilmem ne yukarı çıkarıyorlar erzak alsınlar diye bana hırsızlık yaptırıyorlar mıyık mıyık aaa Warner’ı gördüm onu dikizliyim ve bana verilen tek bir görevi daha yapmıyım. Zaten Kenji ona söylenecek her şeyi söyledi ağzından bal damladı. Peki bu alacakaranlık bella swan kılıklı ne yapıyor ? Kafama denk ediyor akıllandım diyor yok mal aynı mal. İlk defa bir karaktere böyle ölesiye sinir oldum. Adam için üzülüyor onu ben bu hale getirdim ondan uzak durmam lazım. Çocuk sana dokunurken her şey iyiydi kendimi eğiteceğim tekrar dokunacağım diyor ama bu bella kabul etmiyor neden çünkü aklı Warner da ve ona dokunabildiğinden beri sadece. Dokunamasa aklına bile gelmeyecekti. İstiyor ki herkes buma dokunsun herkes bunu ellesin. Utanmasa Andersom’a bile yürüyecek. Karşımda yakışıklı beyaz saçlı orta yaşlı bir yüz gördüm sonradan anladım onun Anderson olduğunu diyor????? Ya adam seni çağırmış ya kim olacak o sence başka Iq düşüklüğünden bunu tekrar o hastaneye kapatsınlar valla. Adam ilk kitapta başrol olmasına karşın ikinci kitapta bu kadar geri plana atılması sinirlerimi bozdu, Warner karakterini de çok sevdim ama Adam’a haksızlık yapılıyor. Senin sevgiline işkence eden adamla sen öpüşüyorsun bir de ben adamı da seviyorum onu da istiyorum onu da istiyorum diyor. Bir sonraki kitabı bu mal yüzünden okumak hiç içimden gelmiyor, acayip mallıklarıyla dolu kitaptı yani özel gücünü kabul et ve dünyanın iyi bir yere gelmesi için mücadele et ben canavarım ben kimseyi öldüremem diye ağlayacaksan tımarhaneye geri dön