Az önce bitti ve tek kelimeyle müthişti. İlk 150 sayfayı okurken hafif entrikalı havasıyla beni içine çekti. Hatta Yaprak Dökümü vibeında olmasıyla kalbimi ilk orda fethetti yalan söyleyemeyeceğim ama o ilk 150 sayfa başka bir boyutmuş sonrası ise bambaşka bir boyut... Yusuf Ali'yle olan her kısmı kalbim ağzımda okudum resmen. Aralarındaki o bağ ve geçmişlerinden haberdar olmamalarına rağmen şimdiki zamanlarında da birbirlerini bulmaları çok özeldi ama o finali mahvetti beni. Kitabı okurken her duyguyu yaşadım ama finalde ağlamama engel olamadım acilen ikinci kitaba ihtiyacım var sayın yetkililer