·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2024 02:15 Okunması kişinin kendisi için yararlı olacak bir kitap. Bazı kitaplar vardır. Lafta kalır sadece adı vardır. Ama kimisi de vardır ki adının hakkını verir. Bu kitap hakkını verenlerden. İş yerinden özel hayata, aile hayatından gündelik yaşama, hatta iktidardaki sapkınlığa dair pek çok taciz açıklanarak anlatılmış. Sadece karşılaşanlar değil, herkes okumalı. Gerçi karşılaşmayan var mıdır emin değilim, belki farkında olmayan vardır. Ki farkındalık da iyileşmenin temelini oluşturur. Kitabın sonunda çeşitli terapi yöntemlerinin hangi alanlarda uygulandığı hakkında da bilgi verilmiş. Bu da çok hoşuma gitti. Kısacası okuyun, okutun derim. Altını çizerek okuduğum kitaplardan oldu ve muazzam nitelikte eserler kategorime eklendi.
Okumak bir müpteladır, tüm müptelalara selam olsun