Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen değme yazarlara taş çıkartacak bir kitap olmuş . Elime aldım ve iki günde bitirdim ve heyecanla okudum . Okunması gereken bir kitap . Gece uykumdan uyanıp okumaya devam ettiğim nadir kitaplardan oldu gerçekten. Okunması okutulmasına fırsat verilmesi bir kitap. İrem Tandoğan