Eh işte pek içimi açmadı. Boş vakitlerde iyi gidebilir. Hepimizin kendi hayatımızınn ressamı olduğumuzu, istediğimiz kadar çok renk ve fırça kullanabileceğimiz anlamam ilham kaynağı oldu... Özlü sözler iyi. Ama bir kez daha merak edip okumam .......................