Kitabı beğendim,diğer okullara tavsiye ederim.
Kitapta öğütler sıkıcı değildi, hatta hiç düşünmediğim ayrıntılarla birbirine bağlantılı öğütler oldu. Ve ilgi duyarak okudum. Ama örnekler üzerinde pek durulmadan geçilmiş, daha felsefi bir kitap olabilirmiş. Sonuç olarak, oğlunun böyle bir babaya sahip olması inanılmaz güzel. 9/10