Puan vermedi·282 syf.··
2024 12. kitabı
·
35 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2024 23:59
Ahh Nora ne güzel hayat dersi verdin.Keşkelerinle,bocalamanla, mutsuzluğunla,sevincinle aslında yaşamın tam da böyle bişey olduğunu, bazı şeylerin kontrolümüzde olmadığını kabullenişin hayata güzellik kattığını ve kolaylaştırdığını çok güzel yaşatmışsın!!! Yaşatma dedim çünkü kitabı okurken onun yerine geçmiş gibi hissettim.Kabulleniş dedim hiç mücadele etmemek değil tabii ki.Nora yaşamındaki olumsuzluğu değiştirmek için başka yaşama geçti orda da istemediği başka olumsuzlukla karşılaştı.Hayat iyisiyle kötüsüyle kabullenildiginde daha yaşanır olur. Beklenti.Dış Dünyadan sürekli beklenti içerisinde olmak,sevgi,ilgi,anlayış...Bunlar karşılanmadığında veya bizim bekledigimiz karşılama olmadığında yaşamdan soğumamızı,kendimizle dengede olmadığımızı, iç huzuru dışarda aradıgımızı gosterir.Anı yasayip sorunlara çözüm bulma mücadelesi ve her yaşantının biricikliği yaşamı anlamlı kılar.Bunlar cebime koyduğum dersler.Olumsuz olarak derseniz konular öngörülebilir ama hem akıcı hem de ders verici olması beni kazandı.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.