Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 28 Aralık 2024 16:58 Benim bir türlü yazarla yıldızım barışmadı. maalesef kitaplarını tam olarak anlayamadığım için sevemedim. Yine de Yazarın okuduğum kitaplarının arasında en anladığım kitabı buydu sanırım Emin ve Yasemin karakterlerinin sohbetleri, doğanın merkezde oluşu vs. kitabın en sevdiğim tarafıydı. Ama yine melankolik , umutsuz... bu atmosfer beni çok yoruyor.