·478 syf.····Okunma: 28 Aralık 2024 23:11 Ayy senenin son kitabını da bitirmişş bulunuyorumm ve hedefimii tamamladım
Marissa ve karakterlerini seviyorum. Yazarın kalemini de beğeniyorum ya 0 smut. Tatlı yan karakterler. Mükemmel aile ilişkisi. Hepsi bu kitabın içindeydi. Ben sevdim. Kitabın tek sorunu yavas ilerlemesiydi ama benim için çok iyi şekilde aktı. Kitabın yan tasarımına aşık oldum. Pru karakterini çok sevdim. Gerçekten başarılıı ve mükemmelliyetçi bir karakterdi. Bence insanları dışardan yargılamamız gerektiğini öğretti, insanlara ön yargıyla asla yaklasmamız gerektiğini de anlamıs olduk. Okudukca Quint karakterine baya şaşırdım ben de Pru gibi çok sorumsuz olduğunu düşünmüştüm ama okudukca aslında geç kalmalarının anlamını öğrenmiş oldum. Çok düşünceli ve tatlı bir erkek karakterdi bence. Aralarındaki aşkı son 70-80 sayfada okuduk ama yine de güzeldi. Ben kitabı sevdim. Minik minik fantastiklik vardı ana karakter çünkü karma dağıtabiliyordu. Jude karakterini de aşırı sevdim çok tatlı bir ikizdi bence aşırı anlayışlı biriydi. Ari karakteri çok tatlı bir arkadastı bence çok düşünceliydi. Ben hayvanlarla ilgili sahneleri okurken çok üzüldüm gercekten de dünyada bunlar yasanıyor. Bence yazar güzel bir konuya değinmiş belki insanlar hayvanlar adına farklı farklı şeyler yapabilirler ve hayvanların hayatlarına dokunabiliriz. Kitap kesinlikle güzeldi tammm yaz kitabıydıı. Eğer okyanuslara, hayvanlara ilginiz varsa ve düşmanda aşka seviyorsanız bakmanız gereken bir kitap.