·152 syf.····Okunma: 29 Aralık 2024 02:43 Güzel bir kitaptı ancak oldukça kasvetli ve mutsuzluğa iten yönünü de unutmamak lazım. Bir an önce bitsin diye düşüne düşüne okudum ve kısa sürede bitirdim. Zaten kalın bir kitap değil, okudukça hızlı ilerleniyor ama 'depresif' dünyaya girdiğin için çok da hızlı ilerleyemiyorsun da. Okuduğum için memnunum, bittiği için mutluyum.