8/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2024 97. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2024 22:54
Selaam. Yeni bir inceleme ile geldim. Ortanca kitabı gerçekten çok güzeldi. Büyük çocuk olarak bu kitabı iyiki bizim yaşamımız böyle değil diye okudum. Bazı yerlerde ortanca ve küçük çocuklara üzüldüm. Kısaca konusuna geçelim. Konusu:kitabımız ortanca çocuk ağzından. (İsmi aklımda değil şuan) bu kasabada hep büyük çocuklar yukarıda görülüyor. Ve 13 yaşlarına geldiklerinde kampa gönderiyorlar. Bu kasabada gezginler kötü olarak gösteriliyor. Bu ortanca çocukta kendini kanıtlamak için gezgin yakalamaya çalışıyor. Kısaca bu yaş sınırı +11 bence okuduğunuz için teşekkürlerr
OrtancaKirsty Applebaum · Timaş Yayınları · 2021862 okunma
·
157 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben bu kitabı 2 kere okudum ilk okuduğum genç timaş kitabıydı ve şuan 3.kez okumak istiyorum.