·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2024 22:54 Selaam. Yeni bir inceleme ile geldim. Ortanca kitabı gerçekten çok güzeldi. Büyük çocuk olarak bu kitabı iyiki bizim yaşamımız böyle değil diye okudum. Bazı yerlerde ortanca ve küçük çocuklara üzüldüm. Kısaca konusuna geçelim.
Konusu:kitabımız ortanca çocuk ağzından. (İsmi aklımda değil şuan) bu kasabada hep büyük çocuklar yukarıda görülüyor. Ve 13 yaşlarına geldiklerinde kampa gönderiyorlar. Bu kasabada gezginler kötü olarak gösteriliyor. Bu ortanca çocukta kendini kanıtlamak için gezgin yakalamaya çalışıyor.
Kısaca bu yaş sınırı +11 bence okuduğunuz için teşekkürlerr