·363 syf.····Okunma: 29 Aralık 2024 13:43 Kitabın gerçek bir hikayeyi anlatıyor olması; okurken sıklıkla dişlerimi sıkmama, tüylerimin diken diken olmasına, dehşete kapılmama ve gerilmeme neden oldu. "Bu nasıl gerçek olabilir? İnsan böyle bir hayatı nasıl atlatır?" diye sormadan edemedim. Akıcı dili ve tüm gerçekliğiyle inanılmaz etkili bir eser. İyi ki okumuşum...