·377 syf.····Okunma: 30 Eylül 2024 08:13 Selaaam
Ay süper oldu ya bu seriye bu ay başladım iki kitabını okumuş oldum. Efsane yaa Polisiyeye zaten doyuyorsunuz amaaa bir aşk da okuyorsunuz ki öyle vıcık vıcık değil çok samimi valla bayılarak okuyorum
.
Bu sefer de iki kurban var ve Dallas bu iki cinayet arasındaki bağı hemen bulur. Kurbanlar güzel,alımlı işlerinde iyi olan, gözönünde kadınlardır. Ancak sıkıntı suphelilerdedir yine şüpheliler listesinde Roarke (esas adamımız ) da vardır. Yine de Eve Dallas tüm tehlilerine risklere ragmen her türlü soylentiyi sorusturur. Off bayılıyorum ya Dallas'in bu kadar güçlü olmasına ve Rarke'in da onun önüne gecmeden onu kollayip böyle güzel sevmesine ve yan karakterler de öyle güzel islenmis ki gerçekten çok saglamlar Okuyun çok fena tavsiyemdir
.
.
Siz Nora Roberts okudunuz mu?
Sevdiğiniz kitapalri hangileri ?
.
.
Kitapla kalın