·328 syf.····Okunma: 29 Aralık 2024 08:54 çok fazla olumsuzluk bulabileceğimiz hayatlarımızın içerisine bu denli sıcak kitapları almamız gerekiyor bence. özellikle iyi ki bu dönemde okumuşum dediğim bir kitap oldu çünkü kitap yılbaşı ile başlayıp yılbaşı ile bitiyor yani dört kızımızın geçirdiği bir seneye tanık oluyoruz. doğrusunu söylemem gerekirse karakterleri filmde daha çok sevmiştim çünkü kitaptakine nazaran psikolojik olarak daha derinlerini görebiliyoruz filmde.
dört tatlı her birinin hayali olan kızımız var. hayallerini gerçekleştirmek için neler yaptıklarına ve yapacaklarına onların yanında eşlik ediyoruz. koşullar ne olursa olsun umut etmeyi bırakmamayı, şükredecek bir şeylerin her zaman olduğunu, zenginliğin sevgi dolu bir evden önemli olmadığını hatırlatıyor kitap bize. çook tatlı mı tatlı bir kitap