Puan vermedi·330 syf.····Okunma: 29 Aralık 2024 23:14 Ben genel olarak kitap okurken yarım bırakan bir insanım hiç sevmediğim bir huyumdur diyebilirim. Kitap sona yaklaşırken o kadar sürükleyiciydi ki keşke daha önce okusaydım dedirtti. Sona yaklaştıkça daha çok şaşıracaksınız. Serenad kitabında da bunu yaşamıştım.