Arda erelin ilk okumuş olduğum kitabıydı bir daha okurmuyum okumam. çünkü çok basit sıradan bir kalemle yazılmış bir kitap hiçbir sürükleyici tarafı yok insana kattığı birşeyde yok.Kişisel gelişim kitaplarını okumayı seven biri olarak malesef arda ereli önermiyorum.