Tv programlarında konuşmalarını düşüncelerini önerilerini beğendiğim bir psikoloji dokturu ordan duymuştum kitabının çıkıcağını fakat kitabı hiç umduğum gibi değildi tam bir hayal kırıklığı oldu kendi fikirlerine paylaşımlarına yer verseydi daha güzel olurdu die düşünüorum çoğunlukla örneklendirme yapmış ve bu okurken sıkıcı bir hal alıyor bir daha okurmuyum okumam.