Ömrüm ömrüne emanet demiştin bana.
Ve giderken yarım kalan ömrünü bırakmıştın hayatıma.
Nasıl geçti günler?
Yıllar nasıl aktı sensizliğe hiç bilmiyorum.
Günüm unuttu aydınlık kavramını,
gecemin yıldızları gittiğin yerlere kaydı.
Ve seninle gelen ilkbaharım
yerini sonbaharlara bırakırken
hayat kulağıma fısıldadı:
“Doğmanın bedeli ölmek ise sevdanın bedeli ayrılıktır çünkü her ayrılık bir parça ölüm taşır içinde…”
Bir Ömrün Sonbaharı