Herkese Merhaba
Uzun zamandır elimde olan #tarantula kitabını hem çok merak ettiğim için hem de kısa diye okumak istedim. Bu arada seninde uzun zamandır elinde olmasa şaşardık, dediğinizi duyar gibiyim.
Haklısınız...
İstifleme konusunda son hız devam ediyorum. Neyse ki artık sevmediğim kitapları tutmuyorum elimde.
Tarantula kitabına büyük bir beklenti ile başladım. İnanın kitabın başlarını hiç anlamadım hatta eksik sayfa var mı diye kontrol ettim. Kesin benim atladığım bir yer olmalı diye düşündüm Sayfalar ilerledikçe işin rengi değişmeye, olayları kavramaya başladım. Kitabın sonunda da o dahiyane intikam planını okumak harikaydı. İnanın plan mükemmel. İnsan okuyunca vay be diyor. Ama o çeviri yok mu o çeviri kitabın canına okumuş.
Tavsiye ederim diyemem...
Tavsiye edemem de diyemem...
Sizi bu ikilem ile baş başa bırakır kaçarım...