·640 syf.····Okunma: 30 Aralık 2024 12:13 Öncelikle biraz kafa dağıtayım amacıyla başlanmayacak bir kitapmış onu fark ettim. Sevgili Venom yazarın dilimize uyarlanan ilk kitabı. Çok sonradan çıkmış olsa da ilk Karanlık Romeo'm kitabını okudum ve maalesef beğenmedim. L. J. Shen'in kalemini seviyor olsam da beğenmediğimden ötürü o kitabın daha çok Huntington imzası taşıdığını düşünmüştüm o yüzden bu kitaptan pek beklentim yoktu. Ortalarına geldiğimde ise kitabın kapağını çevirip kontrol ettim ben doğru kitabı mı okuyorum diye. Yazarın namını dark romance türünde duyduğumuz için dram ve aşk pek beklemiyordum. Karakterlerin derinlikleri ve olay örgüsü beklediğimden de kaliteli olmuş. Çoğu incelemede ağır bir kitap olduğu söyleniyor, kişiden kişiye değişir. Yeraltı kitapları ya da polisiye-gerilim türü ya da ne bileyim insanı okurken her şekilde rahatsız edebilecek kitaplara aşinaysanız ağır geleceğini düşünmüyorum, en azından bana gelmedi. İntihar düşünceleri ise sadece kitabın başında mevcut o da 13 yaşında iki çocuğun düşünceleri ki hepimiz o ergen yaşlarımızda bunu aklımızdan geçirmişizdir. Tabi Charlie ve Tate'in yaşadıkları normallikle asla kıyaslanamaz ama yazar ikilinin hatta yan karakterler Leah ve Terry'nin bile trajedilerini çok güzel yansıtmış. Kitap bittikten sonra hiç uzatılmış mı uzatılmamış mı diye düşünmedim bence bu kitap aşktan çok drama yatkın olmuş. Smut sahneler yine var ama artık her okuduğumuz kitapta var gerçi spoiler olmaması adına söylemeyeceğim ama bir bölümde Huntington sınırlarda biraz dolanmış. Genele bakıldığında ise iyi ki okudum dediğim bir kitap oldu. Bu tarz çetrefilli aşk hikayeleri okumayı özlemişim ve kendi düşüncemle birlikte etik dışı bir ilişki olduğunu da düşünmüyorum. Karakterleri sevmem de artısı oldu merak ediyorsanız kesinlikle bir bakın derim.