7/10
·81 syf.··
Beğendi
·
2024 83. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2024 00:00
Çay Koy Yeniden Başlıyoruz... En kötü anında, dibi gördüm dediğin anda birinin bu sözü söylemesi. Hayata yeniden tutunmak gibi gelmez mi? Bu kitapta gerek denemeleri,gerek şiirler, gerekse de içindeki hikayeler ile tam olarak bitmedi diyor bize. Çay varsa hele de demini almışsa, içip bir de "oh!"çektiriyorsa kim korkar pes etmekten, dertten, kederden. Sabır, tevekkül, tefekkür, aşk, sevgi, iyilik hepsi de bizleri insan yapan olgular yeter ki kullanmayı bilelim. Yazarımız bildiğimiz, doğruları bize yeniden hatırlatırken, içine serptiği şiirleri ve hikayeleri ile de anlatmak istediğini net bir şekilde bize vurguluyor. Velhasılkelam ne diyoruz: "Çay varsa, henüz hiçbir şey bitmemiş demektir..." Kitapla,sevgiyle ve çayla kalın...
Çay Koy Yeniden BaşlıyoruzEmre Gürlek · Hayy Kitap · 2024193 okunma
·
120 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.