Puan vermedi·552 syf.····Okunma: 29 Aralık 2024 11:03 Selam kitapdostlarim , Nasilsiniz?
Ben yılı bu kitap ile kapattigim için gayet iyiyim :)
4.maymun ile başlayan bu seriyi türü sevenler asla kaçırmasın mutlaka okusun diyorum
.
Bu kitapta artık bir seylerin ortaya çıkacağını önceki iki kitapta kafamızdaki sorularin cevaplarını bulacağını tabiki biliyorduk ama doğru bildiklerimizin tersyüz olacağını asla tahmin etmemiştim baya ters köşe oldum ben,,,Sürekli suçlu kim bu cinayetler neden işlendi deyip durdum. Bu kitap boyunca da epey bir cinayet vardı zaten. Bu cinayetlerin ortak noktası da siyah iplerle birbirine bağlanmış üç beyaz kutu ve "Baba,beni affet" mesajıdır. İlk iki kitapta supheli konumundaki Bishop bu kitapta peşinde olan herkesi ya kurbana ya da bir katile dönüştürüyor. Özellikle asıl Dedektifimiz Porter aşırı ikilemde kalıyor zaten geçmişinde karanlık noktaları vardı üstüne bu olanlar onu iyice zor duruma sokuyor.4MYMN katilinin peşindeyken aslında kendi geçmişini de kovalıyor.O kadar güzeldi ki kurgu ya nasıl ya ne ya ne ne ne diye okudum :))zaten bölümler kitaptaki karakterler baz alınarak onların isimleri verilerek yazılmış. Tam okuyorsunuz bir bomba patlatıp başka karakterin kaldığı yerden devam ediyor aklınızda o bomba bu sefer okuduğunuz bölümde bir olay oluyor yani epey epey aksiyonu yüksek bol kafa patlatici bir kitapti. Karakterler çoktu bazen karıştırdım keşke not alsaydim dedim ama çok tembelim :)neyse son 200 sayfa zaten her şey tıkır tıkır çözülüyor bayır aşağı koşuyor gibi oluyorsunuz sonunda da ben bir oh çektim sizi bilmem :))
.
.
.
Ben bir polisiyesever olarak bu seriye bayıldım,en samimi tavsiyemdir :))
.
Kitapla kalın