·344 syf.····Okunma: 30 Aralık 2024 16:29 Post modernist bir kitap yani kitapta belli bir olay akışı yok. Kitaba girmekte biraz zorlandım ama bu benlik bu durum değil ,çünkü ben mükemmelim, şaka şaka sadece bu kitabın türü bu olduğu için zaten,kitabın diline olay akışına hakim olmak biraz zor yanı bu kitabı daha müsait olduğunuz bir zamanda full odak şekilde okumanız lazım yani düz lise gerilim kitabı değil.Karakterleri ve olay anlatisina bayıldım yazarin bence muhteşem bir zekası var ama biraz da korkutucu bu kitabı hangi psikoloji ile yazdigini yazarın sorguladım ama amaaaaan neyse güzel bir kitap çıkarmış mi ortaya evet,bitmiştir. BU ARADA BENCE SAMANTHA ŞİZOFREN DEĞİL. bu kitapla ilgili bir youtuber mükemmel yorum yapmış bayıldım onu izleyebilirsiniz zaten bu kitabın yorumunu yazınca direkt o çıkıyor kocaman kalpler kendisine de <3