Dizisiyle kafayı bozduktan sonra gözümde kitabın yeri...
9/10
·301 syf.··
Beğendi
·
2024 22. kitabı
Bu kitap hakkındaki yorumum tamamen öznel olacak ve asla objektif davranamayacağım. İçinde dünyanın en kötü yazım dili de yer alsa ben sırf karakterlerle kafayı bozmuşluğumdan yine de bu kitabı okurdum. İlk dizisini izledim ve sonra kitabını okudum. Aslında sırf diziden dolayı da okudum denebilir. Devam kitaplarını da okumak acayip istiyorum. (Spoiler içerebilir.) Tamamen Bellarke görmek için aldım ve beni diziden sonra o kadar tatmin etti ki çünkü artık delirme seviyesine gelmiştim. BEN DEHŞET BİR BELLARKE SHIPPERIYIM. (bu şekilde denir mi bilmiyorum bile ama ne deniyorsa kesinlikle oyum.) Bu dizi zaten son sezonuna kadar hayatımda en sevdiğim diziydi ancak son sezonu ve birkaç sezon yüzünden bundan vazgeçtim. Diğer kitapları da umarım bu kadar iyi karakterler üzerinden beni hayal kırıklığına uğratmayacak şekilde yazılmıştır çünkü benim için bir başkasın The100. Tıpkı çocuğum gibi kayırıyorum her şeyden. Bir şekilde kötü de olsa yağ gibi üste çıkacağını hissediyorum, yapamıyorum işte. Kötü şeyler bu kurguya düşünemiyorum ben. Dizisindeki Bellamy ve Clarke karakterlerini canlandıran aktörlerin de evlendiğini öğrendiğim gün hayatımın en iyi günlerinden biriydi zaten. Zafer almış gibi hissettim sanki ben evlendim. Lütfen artık bu dizinin yan dizisi de gelsin yalvarırım. Bunları kitap yorumunda belirtmek ne kadar mantıklı bilmiyorum ama benim için aynılar.
The 100Kass Morgan · GO! · 20144,300 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.