Kendi çapında bir yazar, kitapsever, çizer, tasarımcı, müziksever, sinefili, gamer ve evcil hayvan sahibi. Fantastiğe tüm ruhumu teslim etmiş biri. Belki de bir peri.
Öncelikle merak ettiğim birkaç soru var ve genel olarak sizin de neyi tercih ettiğinizi merak ediyorum, yanıtlayıp yorum yaparsanız çok sevinirim🛐
1- Kitaplarda en çok hangi anlatıcı ağzından okumayı seviyorsunuz? (birinci kişi, tanrısal vb.)
2- Bir kitapta okumayı en sevdiğiniz sahne nedir?
3- Bir kitapta okumayı en sevmediğiniz sahne nedir?
4-Karakterlerde en çok neye dikkat edersiniz? Hangi tarz karakterleri seversiniz?
5- Bir kitabı almanızı sağlayan şey nedir?
6- Okumaktan hiç bıkmadığınız bir trope/konsept var mıdır?
7- Kitaplarda hangi mekan sahneleri daha çok ilginizi çeker?
Şimdiden katılan herkese teşekkür ederim💘
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir tek ben mi bu sorunu yaşıyorum bilmiyorum fakat kitabımı yazmadığım zaman sürekli suçluluk hissediyorum ve bu yüzden kitap okuyamıyorum. Sanki kitap okumam gereken vakti ona ayırmam gerekiyormuş gibi hissediyorum ve bu yüzden bir türlü kitap okumaya dönemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı veya yazan arkadaşlar nasıl idare ediyorsunuz, fikir almak istiyorum.. 😭😭