Bu seri, en son Redkit okuyan şahsımı çocukluk düşlerinden uyandırmış ve distopik bir ölüm cehenneminin ortasına savurmuştur. Ölüm ve Hayat hiç bu kadar yakın olmamış, gelecek planları ise sadece bir hayalden ibaret kalmıştır. Gerçek olan sadece ''an'' da hayatta kalmaktır. Serinin siyah ve beyaz olması, renk kullanılmaması başlangıçta bana tuhaf gelmişti. Ama, artık anlıyorum. Siyah ve Beyaz, aydınlık ve karanlık gibi, hayat ve ölüm gibi. Okuma tavsiyesidir.