Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 31 Aralık 2024 14:07 Kitabı okurken , bu kitabı yazmadan önce yazar Evliya Çelebi mi okumuş acaba diye düşünüyor insan. Okurken beni götürdüğü yerler çok mu çok güzeldi. Zaten var olan eskiye özlemimi perçinledi. Öyle komik , öyle güzel cümleler var ki okumaya doyamadım.Mesela: "Nemli havayı seven salyangozlar ise yağmurun yağmasıyla birlikte şemsiye satıcılarından bile önce çıkardı ortaya."
Bir sonraki durağım da bu serinin sonraki kitabı "Balkabağı ile Dünya Seyahati" olacak . <3