Kitabı beğenmedim. Kitapda peygamberlerimize dar kafalı diyen ve Kudüs'ü Yahudilerin toprağı olarak görüp onlara acıyan bir kitap olduğu için kesinlikle tavsiye etmiyorum. Özellikle gençlerin ve öğretmenlerin okumasını tavsiye etmişler. Bir öğretmen olarak gerçekleri öne sürmediklerini yalan bilgilerle gençlerin zihnini kirletmeye çalışıyorlar.