Puan vermedi·418 syf.··
2025 1. kitabı
Ahmet Ümit'in iki eserini üniversite zamanında okumuştum ve geriye dönük düşündüğümde özlediğim bir yazar olduğuna karar verdim ve ismini çokça duyduğum fakat kitap okumaya ara verdiğim bir dönem olduğu için okuyamadığım bir eser olan 'Beyoğlu'nun En Güzel Abisi' eserini kitap okumaya başlayınca listeme hemen ekleyip okumuş oldum. Akıcı olay örgüsü ve konu bütünlüğüyle akan bir kitap oldu benim için. Fakat üniversite zamanında o yaşta o heyecanla okuduğum için midir yoksa beklentim git gide arttığı için midir bilinmez kitap beni çok etkilemedi. Benim için okuması akıcı ve keyifli fakat merak uyandırıcı olmadı. Sonunda yine çoğu kişinin tahmin edemeyeceği bir kişi katil çıksa da insanda 'hmm tamam madem öyleymiş' etkisi uyandırdı. Kitapta 6-7 Eylül olaylarından etkilenen kişilerden de bahsediyordu ve ben de hemen bunu araştırdım ve bu konuda bilgilenmeme etkisi oldu kitabın. Sevdim.. ama işte beklentiyi yüksek tutmamak lazım.
1000Kitap
Beyoğlu'nun En Güzel AbisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,5bin okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.