·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Aralık 2019 13:11 Genç bir kızın intihar sürecini ve buna meyil ettiren sebepler romanda iyi bir şekilde işlenmiş. Ben okurken keyif aldım. Ve elinize aldığınızda kısa bir sürede bitirebiliyorsunuz. Aslında romanı 23 günde bitirip kızla birlikte gün gün bu sürece doğru ilerlemeyi ve kitabın heyecanını arttırmayı düşünsemde daha fazla kitap okumak istiyor olmam buna engel oldu ama dileyenler bu şekildede okuyabilir diye düşünüyorum. Dealyn i intahara sürükleyen sebepler ne yazıkki şuanda da devam ediyor ve bu kitap umarım bir farkındalık yaratır. Yazarın amacının da bu olduğunu düşünüyorum. Keyifli okumalar.