Tatlışko bir romantik kitap.
Yormayan bir kasaba hikayesi. Kızımızın bir on tane falan kardeşi var sanırım. Oğlumuz bir itfaiyeci. Harika bir yangın söndürücü eırmroeltl neyse bunlar bebelikten beri arkadaşlar hemde best friend. Tabi hiç akıllarına birbirlerine yürümek gelmiyor taaaaa kiiiiii kızımızı sevgilisi bırakana kadar. Aldatmıştı sanırım it herif neyse. Oğlumuzun hayatı çok zor. Babası şerefsizin teki. Anası sünepe ve kız kardeşi de başı boş. Bir de yeğeni oluyor çocuk hepsinden sorumlu. Çocukluğu çok zor geçmiş bu yüzden hayata küsmüş falan. Ya ben arkadaşlıklarını daha çok okumak isterdim açıkcası. Çünkü hoop birden yatak kısmına geçiyorlar gibi oluyor. Ben daha böyle alevli gerilimli okumayı seviyorım biraz daha sürebilirdi o arkadaş kısmı. Kızımız çocuğun üstüne kendini atıp diyor ki bana öğret bu işleri nasıl yapılır aşna fişna işler. Oğlumuz diyor namusumu kirletemem ayol noluyor falan sonra ateş bacayı sarıyor tabiki. Neyse güzeldi oğlanın babasından nefret ettim pislik herif. Güzel okuyun.