·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2025 14:42 Bakınız bu kitap olağanüstüydü, hem gülüp hem mental olarak üzülmek hemde çok üzülmek, bilemiyorum bunu yazarın üstün aklına borçluyum. Bir gemi varki sürüklendik beraber, yaşayan ama ölü bir tayfayla ve kapitalizm’in kölesi olduk. Bu kitapta çıkış yolu yok sadece gemidesiniz , ne yapsınlar ki zaten başka Ah ah çok güzeldin be kitap, binlerce kez şükrettim okurken. Gerçekten sonsuz tavsiye ediyorum