5/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Kitabı okumaya başladığımda konu itibariyle basit bir kurgu olarak gelmişti.Sayfalar ilerledikçe roman beni kendine daha çok çekmeye başladı.Her sayfası acaba bundan sonra neler olacak merakıyla sürdü.Mia adındaki bir kızın kaçırılma olayından sonra bütün entrika devreye giriyor.Romanı okurken beklenmedik şeyler oluyor.Romanda ki kurgu birbirine zıt karekterlerin var oluşuyla kitaba bir tık daha değer katmış.
Edebiyat
İyi KızMary Kubica · Martı Yayınları · 20161,808 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.