Öncelikle kitabın favori kitaplarım arasında yer aldığını söylemeliyim. Kitabı önerdiğim herkes kitabın konusunu anlatmamı istiyor. Ancak bu kitap öylesine bir hiçlik tasviri ki anlatabilmek mümkün olmuyor. Okuyun anlarsınız diyorum. Psikoloji veya felsefe seven okurlar için gerçekten güzel bir deneyim olacağını düşünüyorum.