6/10
·155 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Bu kitaba başlamamın hikâyesinden bahsedecek olursam, Viktor E. Frankl Nazi kamplarında kalmış bir psikiyatrdır. Onun yaşadıklarını öğrenmek, aynı zamanda Suriye ve İsrail zindanlarında bulunan kardeşlerimizin durumunu bir nebze anlamak amacıyla bu kitaba ilgi duydum. “Yaşamak için bir nedeni olan her insan, her türlü nasıla katlanabilir” sözünü ondan öğrenmek beni oldukça etkiledi. Kitap, psikoloji türündedir ve eminim ki psikoloji bölümlerinde okuyan birçok öğrencinin de okuduğu bir eserdir. Şahsen, kitabın çok akıcı olmadığını düşünüyorum. Yazarın verdiği mesajları anlamak için bazı cümleleri tekrar tekrar okumam gerekti. Ancak bu da kitabın derinliğini artırıyor. Kitabı bir kez daha okuduğumda yeni bilgiler edineceğimden eminim. Kitabı bitirdiğimde, “Acaba ben ve sevdiklerim zindanlarda olsaydık, yaşamayı değerli bulur muyduk?” sorusu aklımda canlanmadı değil. Bu düşünce beni oldukça üzdü. Dikkat, bundan sonra spoiler içerebilir! Kitabın sonunda verilen mesaj oldukça etkileyiciydi: Kötülüğü yapan da insan, iyiliği sağlayan da insan.
İnsanın Anlam ArayışıViktor E. Frankl · Okuyan Us Yayın · 202651,5bin okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.