Stephen King Kitabı çok beğendim. Sadece bence olaylar biraz fazla uzatılmış yani kitap 600 sayfa yerine 400 sayfaya indirilebilirdi. Bu beni başlarda baya bir sıktı ama son 100 sayfa falan uçtu resmen. Onun dışında konusu, olaylar ve yazarın dili çok akıcıydı. Herkese tavsiye ederim. Enstitü
EnstitüStephen King · Altın Kitaplar · 20212,008 okunma